Sunday, October 25, 2015

საგანმანათლებლო ექსკურსია ეთნოგრაფიულ მუზეუმში


მე და ჩემი აღსაზრდელები

25  ოქტომბერს III-2 კლასი იმყოფებოდა მიზნობრივ საგანმანათლებლო  ექსკურსიაზე ეთნოგრაფიულ მუზეუმში, სადაც მოსწავლეები გაეცნენ გასული საუკუნის საქართველოს, სხვადასხვა კუთხეების ყოფაცხოვრებასა და კულტურას.





მეგრული საჯალაბო


მეგრულ



იმერულ სახლის კიბეებზე მე და ჩემი პატარები



კახეთის კუთხეში





















ბავშვები ბეკოს ეთმაშებიან






შორს მთაზე მოსჩანს სვანური კოშკი




სახლზე ჯვარია გამოსახული








ამ ცეცხლის მაღლა სულგუნს ბოლავენ
მალე კი ცეცხლზე ღომის ქვაბიც შემოიდგმება...

მეგრული აკვანი












მეგრული ოდა






ეზოები შემოღობილია დაწნული თხილის ხით, რომელსაც ეწოდება რაგვი





ბუხარი











ჯარგვალი 

ჯარგვალში





სასიმინდე


საქათმე 




საღორე






მეგრული სიმღერა



მეგრული სიმღერა




ეს ქარვით პირამდე ნავსები გოდრები,ეს გიშრით პირამდე ნავსები ურმები,მიდიან. ჭრიალით, ზარმაცად, ზმორებით,ფუტკრების ზუზუნით გიწივის ყურები.ეს ღვინის სიმაგრით დაგული ბიჭებიმარანს გარს უვლიან ბახუსით ნამიანს,მღერიან, თვრებიან პირსავსე ჯამებით,მღერიან: დალიე, დაგილევ ძამია.ღვინო კი ჩუხჩუხით იღვრება ჭურებში,ჭურები გმინავენ, ქშინავენ, თვრებიან,მტევნები, ჩაყრილნი საწნახლის უბეში,ცრემლს ღვრიან წუწუნით და შაქრად დნებიან
იმერული მარანი

გიდელი

ორშიმო



კახური სახლი

სათონე



კახეთის სახლის დიასახლისი პურებს გვიცხობს

სათონე








დედაბოძზე გამოსახულია ჯვრები და ბორჯღლები





















მე და ჩმემი ბავშვები იმერული ოდის აივანზე







გერმანული მუხის მაგიდა

























კუს ტბაზე


No comments:

Post a Comment

ძებნა...